Monday, December 24, 2012

TomYam dan Minyak Wangi




assalamualaikum..okay terus terang..time aku nak tulis entry ni..aku tak terpikir lagi nak letak title ape..arrhhh ! takpe title boleh taruk nanti yang penting content..content pun aku tak terpikir nak tulis ape...!
*blur 5 minit*

okay lepas mengalami ke'blur'an 5 minit...aku yang tak de keje nie disebabkan akak yang selalu bagi aku keje tu MC...buat yang tak tahu MC tu jadah apa..menatang berkaki pat kah,berkaki lima kah..apakah ? MC tu kira nya bercuti lah...so aku decide nak tulis karangan satu page melebihi 350 ayat..boleh ?

okay sampingan dalam dok syok pikir entry apa nak tulis tetiba lagu 'baby goodnite - B1A4' berkumandang...membe sekolah text aku..text berbunyi...

''aku tetap suka kau kila sampai kau dah bukak pintu hati kau balik...''

lebih kurang laa...aku...? dengan heartless delete text tu..jadah apa weyh...! k tutup cerita pasal text tu...

concentrate on story yang aku nak cerita...aku tak tahu aku makan apa malam tadi but perut nie dari tadi buat hal meragam sampai 5 kali keluar masuk toilet..aku rase auntie cleaner tu mesti bosan tengok muka aku yang cantik ni dari tadi..haha gebang...! okay btw...unit kewangan dapat staff baru okay...! haha okay gatal !

sambung story...time aku nak masuk toilet buat kali ke-enam..ya aku kira berapa kali aku masuk toilet kau ada ? tetibe aku terbau tomyam..ya tomyam ! pelik bukan ? biase kalau kita masuk toilet sorang-sorang toilet perempuan terutamanya..toilet lelaki aku belum sempat buat tour..tapi kalau ade yang nak jadi tour guide aku...no problem..haha >,< confirm terbau minyak wangi seperti berikut...



tu laa antara perpume yang feymes dikalangan ladies...aku ?? pakai jenama



murah lagi jimat haha !

okay but hari nie..aku boleh terbau


ya tomyam...minyak wangi baru kah...?? dasyat bukan..terus aku henti kan hajat aku..berlari keluar..muka pucat..duduk kat tempat aku diam-diam...kalau orang tanya aku diam..fullstop..

enry berakhir disini gara-gara ketakutan melampau...okay gebang ! bye uolls...:D

p/s : title post tak boleh blah ! post bersambung di sini

No comments:

Post a Comment

latest news !
current kerjaya : mengacau orang & student practical

credit to

background : kemetot chomel
freebies : cikin