Tuesday, December 25, 2012

BerCuti di Perak (Entry Bergambar)

assalamualaikum...selamat pagi dunia..okay..last friday..maksud aku jumaat minggu lepas...kami sekeluarga pergi bercuti di rumah nenek kami di Perak..kampung aku di Trolak Utara, siapa tak tahu mohon tukar kewarganegaraan sekarang...but bila kami sampai saudara, pakcik makcik, sepupu sepapat dan macam-macam gelaran yang lain belum sampai...kalau tak salah aku...aku dengaq mama dok cerita kat papa yang nak buat family gathering a.k.a hari keluarga but at the end..sorang pun tak dak...

ehh ! macam ntah hape-hape jea intro kan..cam nak haram pun ade...=.=''

tak pe laa since awal pagi idea pun marah coz kacau beliau tidoq so aku just masuk kan jela gambaq kami..ade laa seketul sekeping dua semasa kami bercuti di Sungai Kuala Woh kalau tak salah kat Tapah kut..! okay time kat Perak satu tempat jea kami sempat pergi tu pun sebab Pak Lang  bersama konco-konco nya balik...*beliau balik hari sabtu malam okay...MALAM...bile mase dorang sampai aku pun tak brape nak sure* so sebab tu laa gambar tak banyak...

i think i should change my title post...''Sepetang Di Kuala Woh''




anda nampak apa yang aku nampak..aku nampak dak ju-on sebagai xtra kat belakang mereka !





natural beauty ! beauty laa sangat..macam more kepada beastly jea -,-''





baru aku perasan dalam beberapa gambaq dia nie asyik buat duckface ja...kecik-2 dah pandai ~ ^^''

okay nak jadik kan cerita...kegumbiraan kami tak lama apabila aku dapat spot seorang jantan dok usha/ stalk sape ntah sambil menjalankan aktiviti tak ber pekdah beliau..ya ~ ''menyucikan diri'' beliau..ala paham-paham jela ape yang laki akan buat kalau mereka dok stalk kaum fomfuan tengah mandi..tak kan laa nak cakap jugak..ini blog UMUM tahu... ! tak paham jugak get out from my sight.. ! yes ~ tak tipu..kalau masuk betul ke bohong..korang jawab bohong..uolls bole kena karen 200 watt ooww...cukup buat rambut anda tegak untuk setahun..syarikat wax and minyak rambut tutup mogok coz tak de customer...-,-

okay ! sekarang nie cuba untuk lupa kan pengalaman ternampak aksi 'penyucian diri' secara live tu...! nyah kau daro otak dahku !

thanks bace entry pagi yang kurang punchline disana...bye !

No comments:

Post a Comment

latest news !
current kerjaya : mengacau orang & student practical

credit to

background : kemetot chomel
freebies : cikin