Saturday, December 8, 2012

LATIHAN INDUSTRI

Yaa~ kembali update blog..oow..maafkan saya..assalamualaikum..apa khabar wahai rakyat jelata...okay bg nak cover 'ketidakretian' *payah nau nak eja* buat intro yg sejak azali lg..here my advice yg aku rase baik sangat...kaum Adam pergi solat jumaat cepat..ayuh..ayuh !! kaum HAWA yg bergelar isteri..silaa la masak untuk kaum ADAM bergelar suami..kesian mereka lapaq..walaupun dah dapat nasik free kat masjid..but still air tangan isteri lagi sedap..kepada kaum HAWA bergelar anak pulak..jgn na tlg makan ja..tlg masak sekali naa...sekian...

intro tamat tempoh...

okay back to main story..latihan industri or nama market nye practical...dah nak masuk seminggu berlalu..antara best tak best jaa..kenape..hampa jgn dok loklaq nak tanya naa..kang aku tibai sekoq-sekoq..*pemalas sebenaq nya* okay..details practical aku macam nie..

- bahagian kewangan
-unit payroll, account, and macam-2 lagi..tak ingat nama nya..
- 3 months
-RM 15/ per day *syukur alhamdulliah..coupun belanja org tak kan di luluskan* 
- apa lagi ek ?? ani-idea ?? emm sangat blur sekarang nie...

*dah ahh..malas nak post cerite merepek btw aku simpan cerite ney dari jumaat lepaih..laa nie baru post..haha ! mengong laa mu eyla...k nyte !

No comments:

Post a Comment

latest news !
current kerjaya : mengacau orang & student practical

credit to

background : kemetot chomel
freebies : cikin