Monday, December 24, 2012

Lembab Abadi

assalamualaikum...yoo ~~ sehubungan adik aku yang selamber nya terkentut while watching muvees aku tergerak hati nak update entry yang tak kena mengena pun antara kentut dan lembab abadi nie...maaf perangai cam motherfaker sikit malam nie bcoz esok cuti..ya perangai cam gampang semata-mata esok cuti...

iklan jap....

''woi mad..*adik laki aku* hang pi angkat fon tu boleh tak...dah dekat lima nam kali dah dak zana/myra/atiqah-bukan-nama-sebenaq call...dah la volume current ringtone paling tinggi...kalau boleh satu block 4A dengar....''

terkedek-kedek beliau angkat phone tuh !

okay sudah aman...err tadi aku nak cakap pasai pa ea ??

''hang punya pasai laa nie mad..''
''awat pulak....''
''kalau fon hang tak buat selingan lagu haram jadah tu..confirm siap satu entry...''
''ooww...*masuk bilik main game*

tak nak bawak hang tengok muvee esok...jujur aku cakap....

okay entry bersambung bila dah teringat pemenda nak tulis...kbubye...:P

No comments:

Post a Comment

latest news !
current kerjaya : mengacau orang & student practical

credit to

background : kemetot chomel
freebies : cikin