Friday, January 4, 2013

#005 : Kisah Sedih !!

asslamualaikum.. yess ~~ err...since aku dah tak de pape nak buat..i mean..really-really tak de keje..maybe sebab awal bulan kot..so saya disini ingin cuba melunaskan wish 2013 saya dengan menghapdate blog sensasi cikai milik aku nie..muehehehe ~ eh gelak tu trend lah sekarang..ramai dok pakai gelak tu...puhahaha ~

ada lah somebody..i mean really somebody..yela..anynomous..adakah betul ejaan aku..ah ! kesah muehehe ! ada email aku..celah mana dia dapat..aku pun tak tahu...beliau berkata...

'eh aku rimas lah nengok kau dok post-post kat twitter...nak bagi nama blog kau feymes...adakah kau batak feymes or what...'

lebih kurang lah..tak perlu lah aku tulis panjang-panjang..nak printscreen pun tak boleh since ternet lembab gaya siput khinzir oik oik berlumba dengan kaum kerabat beliau..muehehe ! okay habis...

beb..! kau kena lah paham...aku nie..blogger..yes blogger..walaupun blog aku nie..hanya mempunyai 4 follower and tak se feymes and tak se megah blog orang lain..tapi atleast aku mampu menulis in my own way..kau ada ? kau ingat nak buat blog nie senang..banyak kerja haram jadah kena buat..kau ingat idea yang datang tu...kau boleh pungut tepi jalan..tak dapek lah !! mahu perah segala benda yang ada dalam kepala hotak nie bagi generate idea...!!

lagi satu..aku nulis..coz aku minat..paham minat...ya ~ aku budak accountancy tapi aku minat menulis...walaupun idea aku tu kira macam celah gigi besi kau ~ do you have any problem bila budak accounting minat menulis bro o.O or u just nak carik gadoh dengan aku...so jom selesai in adult way lah..walaupun aku tak sure..yang pengirim tu sebenaq nya dewasa or kanak-kanak or warga emas or lain-lain..muehehe ~ but aku tak main lah main perang-perang post kat facebook, twitter, myspace, friendster, YM, skype..nak aku list kan semua ke..? tak payah..aku malas..! Fullstop..!

gambaq tak de kena mengena bukan ?? muehehe ~~

or perlu kah aku bagi hang nombor tepon aku so kau boleh buat sesi luahan perasaan 5 page mungkin lebih panjang nya...~ o.O



oow makesure anda mempunya whatsapp kerana mesej biase tak kan dilayan melainkan before anda buat sesi luahan perasaan anda topup untuk saya..saya tak topup untuk layan maniac macam anda...

lagi satu..sila beza kan..cara penulisan saya tak menggambaqkan diri saya yang sebenaq..saya seorang yang pemalu dan pendiam...apa lagi ea...baik suka memasak, suka nolong mama kat dapuq, malah seorang gadiz yang sangat cantik dan manis..okay itu semua nya bohong tahap lakhanat ! okay let's make this very super duper clear...saya tulis memang lah segala caci makian tok abah hang keluaq but still..in real life saya jarang...bukan tak de okay..tapi saya jarang cakap mende haram tu..ber dosa semua itu..berdosa... so sila lah beza kan apa yang ada..kalau tak caye jugak..jom 'date' kita tengok !

eh ~ perlukah aku buat entry panjang gaya karangan budak sekolah menengah..semata-mata tak puas hati dengan seorang makeluk tuhan..tak perlu bukan..kerana di kolej saya di ajaq supaya...act profesional in every single thing..either big or small thing...so...go die ! muehehehe~

okay lah..malas cakap banyak..entry berakhir disini..kepada awak ye saya tahu awak baca entry bodoh saya nie ! so sila pertimbangkan cadangan saya okay...sekian..muehehehe~~

p/s: video entry masih lagi dalam proses timbang tara...menggunakan mesin penimbang berat..muehehe ! okay habis..bye !

No comments:

Post a Comment

latest news !
current kerjaya : mengacau orang & student practical

credit to

background : kemetot chomel
freebies : cikin