Saturday, January 5, 2013

#006 Sabtu Tanpa Kata

assalamualaikum...hari nie sabtu..yes..sabtu...hari dimana semua anak-anak muda berjimba bergembira...hang dengan memember sama umur, yang tak sama umur pun mungkin ada...okayy..puncline tak sampai...damn !

okay malas nak merepek..mesti ramai yang tertanya-tanya...

''lahai~ today is saturday dude...dah tahu kan..pergi jela lepaq dengan memember kau...''

problem nye...aku nie malas..nampak tak title post aku...SABTU TANPA KATA..dah jelas lagi nyata..kalau aku malas nak berkata-kata...malas lagi aku nak bersiap-siap..pakai lawa-lawa..wangi-wangi then lepaq ALAMaNDA..okay..tu satu hal lagi...bagi orang putrajaya..alamanda tu sekadar macam tempat yang dikunjungi setiap masa..tak kira lah nak beli apa...terutamanya bahan-bahan basah di CAREFOUR tu...sebagai contoh paling dekat Puan Mama..everyday beliau berkunjung alamanda tu semata-mata nak beli barang memasak yg simple malah boleh didapati di kedai dan pasar-pasar berhampiran...aku rasa pasar dan kedai-kedai berhampiran sangat berkecil hati dengan perangai mak aku nie..sampai kedai dan pasar tersebut berhenti menjalankan tugas mereka sebagai kedai dan pasar....

okay habis...berbalik pada sifat malas aku tadi..nak show sifat malas aku nie level paling top lagi...kalau ada memember ajak aku keluaq hari aku mungkin akan pakai seluar trek, pakai tudung silang macam makcik pergi pasar, seliapr jepun dan tak payah make up kot...member aku tu mungkin akan berkecil hati dengan aku dan tak kan ajak aku keluaq lagi..muehehehehe ~ oow aku rasa mcm nak guna taktik nie kalau memember yang ajak tu seorang yang aku paling anti, musuh yang kalau boleh aku nak BOM dia...muehehe ~~

eh dah lah nak tulis pun malas dah...sambung besok boleh...

to be continued......

No comments:

Post a Comment

latest news !
current kerjaya : mengacau orang & student practical

credit to

background : kemetot chomel
freebies : cikin