Tuesday, January 15, 2013

#010 Things That Annoyed Me

assalamualaikum...tak nak buat intro panjang-panjang hanya sekadar mintak uolls ucap #goodluckTEENTOP at #GDA2013 besok orait...okay doa kan siapa ?

''teen top....''

bile ?

''besokk.....''

paaanndaaiiii !!

aku dah macam orang hilang pedomen bile dengar lagu budak 6 orang nie...=.=''

u know what..selama aku hidup nie la..banyak benda yang mampu membuatkan segala urat-urat kentot perasaan mazmumah datang...adakah dunia ini begitu kejam sampai terdapat perkara-perkara begitu di bumi ini... *poyo tibe-tibe* nak tahu ape perkara yang mampu buat aku feel like ''eeiiiww the hell is this...'' see picture below...





err uoll nampak tak gambar kat atas nie

nampak macam jealous kan ? no way...yes maybe i'm single..bla..bla..bla...but tak penting pun semua tu...just tak payah nak show sangat yang uolls in love..others people also in love..they do..except me..single...okay tutup cerita bout me okay !

damn ! annoying !

lagi satu mende nie...


apakah ???? =.=

p/s : aku baru teringat bile aku nak buat video post ea ??

No comments:

Post a Comment

latest news !
current kerjaya : mengacau orang & student practical

credit to

background : kemetot chomel
freebies : cikin