Sunday, January 20, 2013

#018 Nothing To Say.

huh ~ sekejap je dah hari ahad...=.= rasa macam tak cuti je..semalam..?? aku buat apa ek ? serius lupa muahaha~ but today...pergi hantar my dearly sista nisha pergi balik UIA..yes ! beliau dah masuk unibersiti balik..gosh ! tuhan je tahu how lonely i am...! uolls nak tahu tak before aku nak start tulis satu entry tu..aku mesti perlu menghadapi satu cabaran yang sangat lah mencabar..sampai keluar semua peluh wanita aku ! muahaha gebang cam gampang ! aku mesti ada problem nak carik title post..demmit ! even masa aku tulis nie..title post di kosong kan...-,-' lantak pi lah malas nak pikir..

tutup intro dengan tasbir kifarah dan suratul wal-'asq (kalau salah ejaan sila tegur okay uolls sayang)

by the way..Incik Papa tgh tengok cerita memasak...ape tah tajuk dia..''oliver....'' camtu lah ! gila kau ! dia nak kasi daging tu leper motip supaya senang nak masak...dia kasi hentak guna batu lesung ! ganas tak ganas...kalau aku jadi daging tu..aku akan berkecil hati.. ! tak nak empuk walau berapa kali di hempuk, di tonyoh, di gilis, kami buddyz kami tak akan terpisah *okay tibe-tibe* biar kasi si oliver tu lapar sampai besok pagi..paling best one week...kasi beliau insaf...

ape bondo ea nak tulih lagi..-.-'' no idea lah uolls brain freeze gara-gara demam selsema..ouh gosh ! i hate when i'm getting sick..lebih-lebih lagi kalau sakit tu melibat selsema, sakit tekak, batuk sebagai perencah dan perasa..ya allah ! perit dia sehingga menjilat jari ! *hiperbola bukan*

okay sebagai seorang girl yang akan meningkat dewasa yakni berumoq 21 tahun *mengaku*  aku nak buat sedikit pengakuan...''i miss my school''..
* masih tercarik-2 motip tepek gambau nie*

 i mean wear that white baju kurung with blue kain..white tudong and every friday wear my school kain sarong...ouh really missed that moment..momento yang paling tak best ialah assembly...yes assembly... ! kat sekolah aku, assembly hanya pada hari isnin dan jumaat, dari pukul 7.30 am till 8.30 am maybe dilanjutkan due to ucapan pengetua mengalahkan ucapan wakil rakyat time nak pilihan raya...gasak kau ! time tu kaki dah lenguh..pakat-pakat memember satu geng conquer toilet 10 minit..yang selalu buat adalah golongan-golongan senior form 4 dan form 5, golongan junior mane berani buat beb..muka pun suci bersih innocent gila !

eh kejap ! okay karangan form 5 ! jam sekarang dah menunjukkan pukul 10.00 PM ++ not sure -,-'

so time to sleep...besok aku sambung cerita kenapa aku rindu sekolah okay...

to be continued........

p/s : incik papa kasi open muvee 'Musang Berjanggut' =.=''









No comments:

Post a Comment

latest news !
current kerjaya : mengacau orang & student practical

credit to

background : kemetot chomel
freebies : cikin