Monday, February 4, 2013

#30 Office Kosong ??

yooo ! it's my 30th entry uolls...wah !! banyak jugak aku nulis ek...bajet cam ramai readers ja ek...? wadefak...kesah pulak aku kan...? oow by the way..assalamualaikum dan selamat pagi MALAYSIA...! dah breakfast ?? sudah !! bagus...!

back to our core business....

anda nampak situasi kat atas...aku bagi dari pandangan tepi saje lah...dah cukup menggambarkan hari nie..office kosong..? mane dey'olls dah pergi..kena culik alien kah..? pakat ramai-ramai cuti sakit kah?? atau kena culik dengan hantu kah ? apakah aku mencarut pagi-pagi nie...lagi sekali aku dah rasa like-a-boss dok sini sesorang..dey'olls semua ada mesyuarat and they leave me alone. . . .here. . . .berbekal bunyi telefon ringing here and there...tetibe aku rase ake berada dalam muvee seram jepong...!! demmit ! seram siot !!

by the way tadi ada akak dari sector mane datang dekat aku, then she ask me..''semua meeting ye puan...''  lepas pandang kiri kanan atas bawah aku pun jawab...''err..ye..semua meeting..ada pape nak pesan ke...''  then that lady said ''err tak pe la...'' . . . okay ada beberapa benda yang buat aku rasa tidak puas hati..

1. datang tak de bagi salam main terjah je..kalau aku ada sakit jantung..mati terkejut kat sini..siapa nak jaga parents aku nanti....
2. tak de terima kasih di penghujung ayat...please be polite and professional please..! 
and 
lastly *i think* who the heck you call PUAN here...!! demmit...i'm youger than you and belum berkahwin okay...suppose to be MISS..MISS SHAKILA okay...kalau tak tahu status somebody tu..then you should just call ''cik'' je lah...(--,) tak kan lah tu pun aku nak kasi habaq kat hang...tsk tsk !

okay tak nak membebel lagi coz boleh kasi itu wrinkles-wrinkles wujud..!! by the way..they should leave at least one person at each unit u know..i mean..somebody need to pick up that damn telephone..that telephone dok ringing ja...letih mak dengaq tahu tak..? aku ?? of course lah aku kena jaga unit aku punya...!! huh..?! orang dewasa..they always take easy terhadap sesuatu perkara..bukan nak kata aku purrfffeeecctt...tak de lah..just think rational lah kan..mana lah tahu..bini nak terberanak kat rumah then tak de siapa kat tempat..dah lah call handphone pun tak jawab..siape tahu kan...KANNNNN. . .? o.O

err..siap kot satu entry..malas nak memperdebat kan problem kecik cenggini..bukan boleh bawak masuk report pun...oow lagi satu..nanti time nak buat presentation report aku nak kasi habaq kat lecturer internship aku ''sir..kat sana kerja saya yang paling utama di setiap unit ada satu je...iaitu ber blogging...depa tak nak bagi tugas kat saya dengan alasan i'm not competent enough to do the task since i dont have any experience to do that damn task...'' confirm lulus wa cakap sama lu...!!



erkk...okay ! damn ugly !! (--,)

p/s : okay aku dah malas nak tunggu dorang habis..lari ke toilet dulu...itu lebih penting dari menjawab telephone-2 yang dok ringing selang 2 minute tu...till next uolls..bye !!

p/s/s : oow pasal Give Away yang aku nak bagi tu..tunggu lah naa..belom fikir lagi syarat-syarat nye..buruk kan perangai..? yes ! thank you !!

No comments:

Post a Comment

latest news !
current kerjaya : mengacau orang & student practical

credit to

background : kemetot chomel
freebies : cikin