Sunday, March 17, 2013

#53 Please do HIRE Me !

assalamualaikum..

entry kedua selepas 5 minute lepas buat entry...macam entah hape-hape je perangai kan ? ya ! i know !!

*sigh* terus dengan tajuk entry...

since sekarang ni, aku tengah tunggu nak CONVO *yeay !* bulan 10 nie, so kerja aku hanya lah duduk rumah, besarkan badan sambil menunggu job offer dari tempat yang aku dah apply..setakat ni belum ada offer lagi..so it's time for me to sit back and chillax sampai lah ada offer...

so kepada sesiapa yang need a worker..i'm here ready for your offer !! tapi jangan lah offer aku jadi mak ayam or kerja sambilan jadi pelayan kepada customer uollz kat HOTEL-HOTEL dah lah ye...confirm aku reject !! :) demand ?? mana ade..professional nama nye ;)

okay ! tetibe je nak masuk kan beberapa gambaq setelah sekian lama :) layan je la ye...! oow by the way, hari ni ada 1 MILLION WOMEN PURPLE WALK..kat Dataran Putrajaya..datang lah ye...aku kenapa tak pergi ?? tak pe la..aku buat purple walk dalam rumah je muehehe :)








gedik je kan ? kan ? ye saya tahu muehehehe !! sorry for that !!

sekian....bubye !


No comments:

Post a Comment

latest news !
current kerjaya : mengacau orang & student practical

credit to

background : kemetot chomel
freebies : cikin